• Home
  • About us
    • Partners and authorizations
    • Instructors
  • Certifications and courses
    • ITIL® Training
    • IT Service Management
    • Security Professionals
    • Enterprise Architecture
    • Information Security Management
    • Technical
    • Application
    • Business
  • Calendar
  • Classroom rental
  • Contact
    Have any question?
    004-0213-020616
    office@clcr.ro
    Computer Learning CenterComputer Learning Center
    • Home
    • About us
      • Partners and authorizations
      • Instructors
    • Certifications and courses
      • ITIL® Training
      • IT Service Management
      • Security Professionals
      • Enterprise Architecture
      • Information Security Management
      • Technical
      • Application
      • Business
    • Calendar
    • Classroom rental
    • Contact

      ITIL®

      • Home
      • All courses
      • ITIL®
      • ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support

      ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support

      User Avatar
      CLCR
      ITIL®
      1,500.00 €
      wepik-photo-mode-2022911-171828

      Cursul ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support acoperă activitățile de gestionare a serviciilor “de bază” și extinde domeniul de aplicare actual ITIL pentru a include “crearea” de servicii. Acesta se concentrează pe integrarea diferitelor fluxuri de valori și activități pentru a crea, a furniza și a sprijini produse și servicii bazate pe IT, acoperind, în același timp, practicile, metodele și instrumentele de sprijin.

      Modulul ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support oferă practicienilor IT o înțelegere a calității serviciilor și a metodelor de îmbunătățire, permițându-le să continue să furnizeze cliențior servicii inovatoare, dar fiabile, bazate pe tehnologie, pe o piață din ce în ce mai competitivă.

      ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support se adresează persoanelor care își continuă călătoria în managementul serviciilor, managerilor și practicienilor ITSM care gestionează operarea produselor și serviciilor IT, precum și celor responsabili pentru livrarea acestora end-to-end, de asemenea și deținătorilor de certificări ITIL existente care doresc să își actualizeze și să-și dezvolte cunoștințele pe mai departe.

      Participanții la curs vor primi:

      • Suport de curs acreditat PeopleCert in format electronic
      • Simulări examinare
      • Voucher de examen*
      • Core Guidance Exam eBook – acesta devine disponibil în contul PeopleCert al candidatului și reprezintă o sursă valoroasă de informații pentru activitatea acestuia de zi cu zi. Manualul dispune de funcții precum adnotarea.
      • “Letter of course attendance” în format electronic

      * De la 1 februarie 2022 toate examenele ITIL se susțin exclusiv remote prin intermediul serviciului PeopleCert Online Proctoring. Candidații trebuie sa descărce și să instaleze software-ul ExamShield și să efectueze un test de compatibilitate înainte de a susține examenul.

      Instrucțiuni pentru Online Proctored Exams: https://www.youtube.com/watch?v=7mI7-_FkW34

      Cui i se adresează?

      • Persoanelor care gestionează operarea serviciilor informatice și digitale;
      • Persoanelor responsabile de livrarea integrală a produselor și serviciilor, inclusiv dezvoltarea, implementarea, monitorizarea și asistența;
      • Persoanelor responsabile de siguranța faptului că serviciile sunt furnizate și sprijinite în conformitate cu nivelurile convenite;
      • Practicienilor ITSM care gestionează operarea produselor și serviciilor IT și digitale, precum și cei responsabili de livrarea integrală.

      Ce vei învăța?

      Participanții la acest curs vor învăța să:

      • Înțeleagă cum să planifice și să construiască un flux de valori de serviciu pentru a crea, a livra și a sprijini servicii prin:
        • Învațarea conceptelor și provocărilor legate de structura organizațională, capacitățile echipei, rolurile și cultura în cadrul SVS;
        • Înțelegerea valoarii unei comunicării pozitive;
        • Înțelegerea planificarii și gestionarii resurselor din SVS;
        • Înțelegerea valorii și utilizării IT în cadrul SVS.
      • Descopere modul în care practicile ITIL relevante contribuie la crearea, livrarea și asistența în cadrul SVS și fluxurile de valori prin:
        • Înțelegerea modului de a proiecta, dezvolta și de a face tranziția unui flux de valori utilizând practicile ITIL;
        • Sporirea furnizarii de asistență utilizatorilor utilizând practicile ITIL.
      • Creeze, să furnizeze și să ofere servicii de asistență prin:
        • Prioritizarea, structurarea și coordonarea muncii și a activităților;
        • Înțelegerea considerațiilor privind cumpărarea versus construirea, a opțiunilor de aprovizionare și gestionarea integrării serviciilor (SIAM).

      Cerințe preliminare:

      • Cursanții trebuie să dețină certificarea ITIL 4 Foundation sau să fi participat și să fi promovat ITIL 4 Managing Professional Transition;
      • ITIL v3 sau versiunile anterioare ale certificatelor ITIL Foundation NU sunt o condiție prealabilă validă.

      Agenda cursului:

      Materialele de curs sunt în limba Engleză. Predarea se face în limba Română.

      • ITIL 4 Foundation recap
      • The evolution of professionalism in IT and service management
      • Using information and technology to create, deliver, and support services
      • Value streams to create, deliver, and support services
      • Prioritizing and managing work

      Este recomandat să continui cu:

      ITIL® 4 Managing Professional Certification

      • ITIL ® 4 Specialist Drive Stakeholder Value
      • ITIL ® 4 Specialist High-velocity IT
      • ITIL ® 4 Strategist Direct, Plan and Improve

      ITIL® 4 Strategic Leader

      • ITIL ® 4 Strategist Direct, Plan and Improve
      • ITIL ® 4 Leader Digital and IT Strategy

      ITIL® 4 – Master

      Programe de certificare

      Examenul de certificare ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support:

      • Multiple choice examination questions
      • 40 questions
      • 28 marks required to pass (out of 40 available) – 70%
      • 90 minutes duration (NOTE: Candidates taking the exam in a language that is not their native or working language may be awarded 25% extra time, i.e. 113 minutes in total.)
      • Closed book
      • Share:

      You May Like

      ITIL® 4 – Foundation Read More
      Avatar
      Peoplecert Axelos

      ITIL® 4 – Foundation

      0
      935.00 €
      Certified Penetration Tester (CPENT) Read More
      Avatar
      EC Council

      Certified Penetration Tester (CPENT)

      13
      1,950.00 €
      CompTIA Cybersecurity Analyst Read More
      Avatar
      CompTIA

      CompTIA Cybersecurity Analyst

      13
      1,250.00 €
      Ethical Hacking Read More
      Avatar
      CLCR

      Ethical Hacking

      0
      600.00 €
      Security for Developers- an Offensive Approach Read More
      Avatar
      CLCR

      Security for Developers- an Offensive Approach

      0
      550.00 €

      Leave A Reply Cancel reply

      Your email address will not be published. Required fields are marked *

      All Courses

      • Application
      • Business
      • Enterprise architecture
      • Information Security Management
      • IT Service Management
      • ITIL®
      • Security Professionals
      ISO/IEC 22301 Business Continuity Management

      ISO/IEC 22301 Business Continuity Management

      1,600.00 €
      CompTIA Security+

      CompTIA Security+

      1,250.00 €
      CompTIA Network+

      CompTIA Network+

      1,250.00 €

      Get in touch

      New-Horizons

      004-0213-020616

      office@clcr.ro

      Company

      • About Us
      • Privacy Policy
      • Contact

      Support

      • Instructors
      • Questions

      Links

      • Security Professionals
      • Certifications and courses
      • Classroom Rentals

      Computer Learning Center SRL © 2021 | All rights reserved |

      Build your confident E-Future

      Establish your skillset using vendor approved courses, and earn the certifications you need.

      Join Us
      Modal title

      Message modal